Switch to mobile version. Į viršų

„Foodout.lt“ sėkmė ir klaidos

Ką reikia atminti prieš kuriant savo verslą? Tomas Martūnas, „Foodout.lt“ valdybos pirmininkas linki pradedantiesiems verslininkams atminti, kad klaidų tikriausiai išvengti nepavyks, tačiau naudojant tinkamas priemones galima suprasti vartotojų elgseną ir koreguoti savo produktą ar pasiūlymą. Svarbiausia tikėti savo verslo idėja, išlikti savikritiškam ir klausyti savo potencialių pirkėjų.
  • Kaip galima patikrinti, ar pasiūlymas klientui bus aktualus
  • Kokių verslo pradžios istorijų daugiau: sėkmingų ar nuviliančių?
  • Praktiniai patarimai, kaip pasitikrinti savo verslo modelį

„Foodout.lt“ sėkmės ir klaidos

Galiu pasakyti, iš tų bendrovių, į kurias esame investavę, pavyzdys yra „Foodout“. „Foodout‘e“, kai tu pateiki restoranų pasiūlymus, tu gali pateikti kainą patiekalo, tu gali pateikti nuolaidą, ar tu gali pateikti pasiūlymą „viena pica plius kita, dar viena nemokamai“. Ir tu šitais būdais pateikinėdamas, tai ir yra „A/B“ testas, žiūri, kas klientui yra patraukliausia ir kuris iš šitų pasiūlymų jam yra patrauklesnis apsispręsti pirkti ar nepirkti. Yra skirtingi laikai, skirtingi dydžiai, skirtingi mygtukai ir visa šitą „Foodout“ rinkodara tikrinasi tam, kad matytų, o kas gi iš tikro klientui patraukliausia, ir nuolat keičia. Iš to daro sprendimus ir iš to tobulina produktą ir savo vertės pasiūlymą.

Daugiau klaidų ar sėkmės istorijų?

Startuolyje turbūt, aš sakyčiau, klasikinis atsakymas yra klaida negu pasisekimas. Atsimenu vieną tokį projektą, kuriame mes naudojome „Smoke“ testą. Projektas vadinosi „Shave no pain“. Mes matėm pasaulyje puikiai kylantį „Dollar shave club“, kuris buvo parduotas už milijardą dolerių, ir mes tada pasibandėm sukurti vieną svetainę ir ją pasileisti. Pamatėm to trūkumus, tada perkūrėm tą svetainę ir vėl pasileidom, ir paskui, aš sakyčiau, turbūt komandai pritrūko arba gal pinigų, arba tikėjimo, arba, aš kitaip sakau, šita galimybė buvo tiesiog ne mums. Gražu buvo žiūrėti paskui ir mes, tie žmonės, kurie darė tą projektą, kai pamatėm už milijardą parduotą verslą, sakom: „Aha, va tada per anksti nuleidom rankas“. Bet, kaip ir sakau, ta galimybė buvo ne mums, bet iš to išsinešam savo pamokas.

Palinkėjimas kuriantiems verslą

Sakyčiau trijų pagrindinių dalykų. Pirma, degančių akių ir tikėjimo, nes kai jūs patys tikėsite, jūs sugebėsite įtikinti komandą. Antra, meilės klientui, nes klientas yra pelno centras ir jeigu jūs jį mylėsite, juo rūpinsitės ir jums tikrai bus įdomu, kaip klientui sekėsi ar sekasi naudotis jūsų paslauga, jūs augsite. Ir trečia, vertinkite save adekvačiai. Tai reiškia, išmokite klausytis, išmokite pažinti savo silpnąsias vietas ir stipriąsias. Ir ten, kur yra silpnos, apsistatykit, prisijunkit, įkalbėkit pasijungt žmones, kurie jus, kaip įkūrėją verslo, sustiprintų. Tokiu būdu jūs tapsit ne vienas stiprus, o stipri komanda. To jums ir linkiu.

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta SEB kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.