Switch to mobile version. Į viršų

Jeigu jūsų pasiūlymas neaktualus klientui, visa kita nesvarbu

Verslo pasaulyje daugybė pavyzdžių, kai net ir, rodos, pati geriausia idėja nesulaukia pasisekimo ir neišauga į sėkmingą verslą. Šiame vaizdo įraše rinkodaros guru Björn Ühss pataria, kokių veiksmų imtis prieš investuojant į savo idėją daugiau laiko ir resursų. Jis taip pat pateikia pavyzdžius, patvirtinančius, kad vystant verslą svarbiausia rasti tą produktą, kuris būtų naudingas ir įdomus klientui bei mokėti jį tinkamai pristatyti.
  • Kaip pagrįsti savo parduodamo produkto ar paslaugos poreikį?
  • Kodėl kuriant verslą svarbu testuoti savo hipotezes? 
  • Kaip pristatyti savo prekę ar paslaugą klientui, kad jis ja susidomėtų?

Pradėkime nuo naujų klientų pritraukimo etapo. Šioje stadijoje svarbiausia tai, ar galite būti aktualūs. Vos tik atsikeliame iš lovos mūsų dėmesį patraukia žinutės ir reklama „Facebook“, skelbimų lentos metro, traukinyje, radijo reklamos, žmonės. Mums reikia išmokti atkreipti dėmesį. Vienintelis būdas, kaip išsiskirti  – pateikti aktualų pasiūlymą. Kitoks prekės ar paslaugos pristatymas padeda išsiskirti ir tapti įsimenamu.

Jei jūsų pasiūlymas bus neįdomus klientui, visa kita – nesvarbu. Ir to neužtenka. Mums reikia ne tik produktų, kurie būtų reikalingi klientui, bet ir išskirtinio pristatymo, kuris patrauktų dėmesį.

Taigi, mums atrodo, kad sugalvojome nuostabią idėją. O mus supa – tikrovė. Anksčiau ar vėliau šios linijos susikirs. Viskas, kas yra čia – netinkama arba nerealu. Čia praverčia „Lean“ metodas, nes jis padeda sumažinti atskirtį tarp idėjos ir tikrovės, nes atliekame testus, kurie padeda įsitikinti ar mūsų prielaida yra teisinga. Kaip tai veikia? Atsakykite į klausimus ką norite testuoti, kokia jūsų hipotezė?

1 bandymas. Mes tikime, kad išsiuntę riedį Justinui Bieberiui, padidinsime produkto pardavimus. Kad įsitikintume savo prielaidos teisingumu, išsiųsime riedį Justinui Bieberiui ir paklausime jo, ar jis galėtų riedį išbandyti. Kas mums suteikia pasitikėjimo? Žinojimas: „Taip, tai suveikė arba ne, tai nesuveikė“. Kai dirbau rinkodaros antrepreneriu, niekada neužsiimdavau prognozėmis, kas gali nepavykti. Tiesiog pradėdavau kampanijas ir neplanuodavau kito scenarijaus.

2 bandymas. Išsiunčiame riedį Justinui Bieberiui ir patikriname ar jis tuo pasidalino. Jeigu jis tai padarys, mums reikės išmatuoti, kiek mums tai kainavo ir kiek užklausų gavome. Mes tikime, kad nuomonių lyderiai yra teisingas rinkodaros kanalas, jeigu, pavyzdžiui, galime parduoti 100 vienetų už priimtiną reklamos kainą. Galite matuoti rezultatą ir kitaip.  Bet kuriuo atveju viską dokumentuokite. Jeigu to nedarysite, neturėsite įrodymo ar esate teisūs, ar klystate. Taigi, siunčiame riedį Justinu Bieberiui ar mūsų vietiniam nuomonės lyderiui. Atliekate savo testą, o po savaitės sužinote ar buvote teisūs.

3 bandymas. Ir vėl – mūsų prielaida, kad išsiuntę riedį arba nemokamą produkto bandomąją versiją mūsų vietiniams Lietuvos nuomonės lyderiams sulauksime bent jau tūkstančio naujų klientų savo svetainėje ar parduotuvėje. Ką išsiaiškinome? Galbūt tai, kad nuomonės lyderiai niekada neatsakė į jūsų el. laiškus, jie pernelyg daug kainuoja ar galbūt jie visi yra anglakalbiai ir nekalba jūsų kalba.

Kad ir ką sužinosite, visos įžvalgos svarbios. Jūs tikite duomenimis? Jeigu taip, įvertinkite, ką sužinojote ir ką tai reiškia. Tarkime, jūs susisiekėte su dešimčia vietinių nuomonės lyderių, išsiuntėte jiems savo produktą arba pakvietėte juos susitikti, tačiau beveik niekas iš jų neatsakė arba išsiaiškinote, kad galbūt pasiūlėte jiems nepakankamai arba jie negauna iš to jokios naudos. Tad bandote dar kartą.

Dar vienas patarimas jums – prieš investuodami į savo idėją daugiau, atlikite testus ir pagrįskite savo produkto poreikį. Prieš pristatydami savo idėją pasauliui, susirinkite visus duomenis.

 

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta SEB kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.