Switch to mobile version. Į viršų

Kada verta pirkėjų ieškote „Kickstarter“ platformoje?

„Kickstarter“ turi kažkur šešiolika produktų kategorijų. Ten galima paleisti labai daug idėjų. Kalbant apie lietuvių pavyzdžius, yra ir filmų, ir knygų, ir produktų masinės gamybos, produktų, skirtų dviračiams, – labai daug įvairių idėjų.

Bet kalbant abstrakčiai, pirmas dalykas – jūsų produktas turi būti kūrybiškas ir unikalus. Ką aš prieš tai minėjau, nes „Kickstarter“ platforma yra skirta kūrybiškoms idėjoms.

Antras – jūsų produktas turi būti orientuotas į masinę ir užsienio auditoriją. Lietuvoje daryti verslą yra kitų būdų ir į „Kickstarter‘į“ tikrai nereikia eiti. Verta eiti tik tada, kai turite produktą, kuris skirtas tarptautinei rinkai.

Trečias dalykas, kaip ir minėjau, turėtų būti skirtas masinei auditorijai. Arba, jeigu jis yra nišinis produktas, kad ta niša būtų pakankamai plati, nes žmonės eina į „Kickstarter‘į“ ne vien tam, kad atvestų savo auditoriją, bet ir todėl, kad gautų dar auditorijos iš pačios „Kickstarter“ platformos. Ir jeigu jūsų niša bus labai siaura, jūs negalėsite pasinaudoti tuo.

Kalbant apie pačius produktus, geriausiai einami tokie produktai, kurie yra sąlyginai nedideli ir jų kaina maža – iki 100–150 dolerių. Kai produkto kaina yra tokia, pirkėjas gali priimti sprendimą emociškai ir labai greitai. O kai produkto kaina didėja, tada pirkėjas turi lyginti, žiūrėti į konkurentus ir panašiai.

Paskutinis dalykas – po tuo produktu turėtų būti kažkokia jūsų asmeninė istorija, nes, kaip ir jau minėjau prieš tai, į „Kickstarter‘į“ eina žmonės ne vien tam, kad nusipirktų produktus, bet jie žiūri į istoriją. Ir vien dėl tos istorijos jie yra linkę mokėti daugiau ir laukti to produkto pristatymo ilgiau.

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta SEB kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.