Switch to mobile version. Į viršų

Kaip išsiskirti perpildytoje rinkoje?

Kas yra pozicionavimas ir kodėl jis toks svarbus versle? Įmonių konsultantas inovacijų klausimais Matthew Wallace Green dalijasi savo įžvalgomis ir patarimais, kaip būti pastebėtiems perpildytoje rinkoje.

Kas yra pozicionavimas? Tiesa, pozicionavimas tėra metatema. Ką mes šiandien aptarsime, tiesiogine to žodžio prasme yra tik ledkalnio viršūnė. Štai kaip aš šiandien ketinu pozicionuoti: klausykitės atidžiai, ketinu panaudoti savo paties formulę prieš jums pademonstruojant pozicionavimo formulę.

Ambicingiems antrepreneriams ir mažesnio verslo atstovams, kurie nori mąstyti taip, kad galėtų augti 10 X. Šis seminaras – galimybė išmokti naujų dalykų, pasisemti įkvėpimo ir su savimi išsinešti kelis kartus. Priešingai nei kitos mokymosi apie startuolius priemonės, ši bus kupina realaus gyvenimo pavyzdžių, kurie jus įkvėps imtis tolimesnių žingsnių. Ką tik pritaikiau formulę, kuri bylojo: JUMS.

Problemos sprendimas. Koks jis? Ką unikalaus jis siūlo? Kuo jis skiriasi nuo alternatyvų? Ir kas jį išskiria? Ir štai kas yra pozicionavimas: tai jūsų bandymas pristatyti savo idėją, kad pasiektumėte savo tikslinį klientą perpildytoje ir triukšmingoje rinkoje. Gyvename „twiterizuotame“ pasaulyje. Visi startuoliai, kuriuos žinau, užsiima turinio rinkodara. Jie vykdo feisbuko rinkodarą.

Konkurencija rinkose žiauri. Jei šiek tiek apsiskaičiuotumėte, tai, ką aš darau su „Wise Guys“ – du kartus per metus vykdome akseleravimo programas. Vien Europoje yra maždaug du šimtai verslo akseleratorių ar inkubatorių. Ir jeigu kiekvienas jų kasmet paleidžia dvi iš dešimties kohortų, tai reiškia, kad Europoje kiekvienais metais atsiranda apie keturis tūkstančius akseleruotų startuolių.

Bet jeigu pagalvosite apie tai, kad jeigu kiekvienai komandai, kuri pasinaudoja inkubatoriaus programa, keturios į rinką įžengia organiškai, be inkubatoriaus programos, turite daugiau nei dvidešimt tūkstančių naujų startuolių, į rinką įžengiančių vien tik 2018-aisiais. Dvidešimt tūkstančių naujų įmonių, kurios siekia sužlugdyti senas pramonės šakas.

Ir jie stengiasi kovoti už bendrus kapitalo, dėmesio ir kitus išteklius. Taigi, rinkos yra nepaprastai perpildytos, o pozicionavimas yra jūsų taktika, kaip būti pastebėtiems tose perpildytose rinkos erdvėse. Štai su kuo jūs varžotės.

Kaip būti pamatytam rinkoje, jeigu turite puikią verslo idėją? Turite pasiekti savo tikslinę rinką žinute. Visų pirma, jie turi turėti galimybę pamatyti tą žinutę ar ją surasti nepaisant viso triukšmo. Kai tik juos tikrai pasieksite savo žinute, jie turi greitai suprasti, kad ši žinutė yra skirta JIEMS. Nes jeigu jie nesupras, pereis prie kitos žinutės.

Gyvename pasaulyje, kuriame dėmesio apimtys vis traukiasi ir traukiasi. Turite maždaug sekundę pagauti savo auditorijos dėmesį, o tada ji pasitraukia. Nesate vieninteliai sprendžiantys problemą. Yra toks dalykas, vadinamas ekonomikos „Ilgąja uodega“. Ar kas nors atsimena šią knygą, šį principą? Bendras „Ilgosios uodegos“ principas yra tas, kad dėl interneto, lengvos prieigos prie informacijos, ir to, kad lengva pirkti daiktus naudojantis skaitmeniniais kanalais, dabar žmonės sprendimais sprendžia mikroproblemas. Bet dėl patogaus platinimo, jie gali pasiekti milžiniškas auditorijas ir sukurti tikrai geras solidžias įmones. 

Taigi, tai yra jūsų rinka, o pozicionavimas yra vienintelė jūsų galimybė būti  pastebėtiems nepaisant viso šio triukšmo.

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta SEB kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.