Switch to mobile version. Į viršų

Kaip pasirinkti efektyviausius pardavimo kanalus? II dalis

Sukūrus produktą ar paslaugą, vienas iš svarbiausių užduočių verslininkui – rasti kuo efektyvesnį būdą, kaip sėkmingai pasiūlyti ir parduoti savo kūrinį klientui. Apie įvairius pardavimo kanalus ir jų pasirinkimą vaizdo įraše kalba pardavimo greitinimo bendrovės „Sales.up“ vienas iš steigėjų, pardavimo ir investicijų pritraukimo ekspertas Andrius Maziliauskas.
  • Pardavimo kanalo pasirinkimas priklauso ir nuo turimo biudžeto
  • Koks pardavimo būdas efektyviausias?
  • Kada verta investuoti į elektroninę parduotuvę?

Sprendimą, kokiais kanalais parduosite savo produktą ar paslaugą, lemia daugybė įvairių veiksnių. Vienas iš jų – biudžetas. Jei dar tik pradedate verslą, tikėtina, kad dar neturite pakankamai pinigų pasirinkti brangiems pardavimo kanalams, ypač tiems, kuriuos naudojant sunku nustatyti jų efektyvumą.

Ar žinote, koks yra efektyviausias pardavimo kanalas? Tai – asmeninis jūsų darbas: skambučiai, elektroniniai laiškai, susitikimai.

Kartais parduodant produktus tiesiogiai vartotojui efektyvesnis pardavimo būdas gali būti  pasitelkiant platintojus, tiekėjus, darbas su mažomis parduotuvėmis ar kitomis prekybos vietomis. Pasirinkus tiesioginį pardavimą galutiniam klientui, gali tekti daugiau investuoti lėšų, nes teks išleisti daug pinigų, kad vartotojas jus pastebėtų, apsilankytų jūsų interneto puslapyje ar parduotuvėje.

Kai kurios įmonės giriasi, kad pradėjo prekiauti savo sukurtoje interneto parduotuvėje, tačiau tokiais atvejais visuomet verslininkų klausiu, kiek jie žada kas mėnesį investuoti į savo interneto parduotuvę. Jei šiam pardavimo kanalui skiriama mažiau negu 20 tūkst. eurų per mėnesį, nereikėtų nieko gero tikėtis.

Kalbant apie interneto parduotuves, labai svarbu,  kiek iš viso yra potencialių klientų. Jei jūsų rinka labai maža, pavyzdžiui, vos 5, 50, 100 ar 200 klientų, interneto parduotuvė jums tikrai nereikalinga. Ją sukurti galite nebent tam, kad klientai joje galėtų geriau susipažinti su produktu. Vis dėlto, jei klientų nedaug, geriausias sprendimas – tiesioginis pardavimas.

Jei svarstote kurti savo interneto parduotuvę, labai svarbu suprasti, kokio tikslo norite pasiekti. Jei tiesiog norite didinti savo įmonės žinomumą ir turite tam pakankamai lėšų, investuokite į interneto parduotuvę.

Be to, renkantis efektyviausius pardavimo būdus reikėtų nepamiršti, kam skirti parduodami produktai ar paslaugos – verslui ar vartotojui. Jei grįžtume prie pardavimo galutiniam klientui, visgi siūlyčiau rinktis prekybą per platintojus. Tai jums kainuotų mažiau ir pasiektumėte geriausią rezultatą. Žinoma, iš pradžių tektų labai sunkiai padirbėti, bet sėkmę lemia ne pinigai, o jūsų įdėtas asmeninis darbas. Tereikia gerai viską suplanuoti ir apskaičiuoti.

Užsisakykite naujienlaiškį ir gaukite kvietimus į E. akademijos renginius.
S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta SEB kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.