Switch to mobile version. Į viršų

Kaip pasiruošti prieš pradedant įgyvendinti savo idėją „Kickstarter“ platformoje?

Sutelktinio finansavimo platformų teikiami privalumai vilioja vis daugiau jaunų šalies verslininkų. Tokiose platformose startuoliai moderniu būdu bando surinkti reikiamą sumą savo verslo idėjai įgyvendinti ir tuo pačiu pasitikrina, ar jų siūlomas naujas gaminys ar paslauga bus įdomi ir pasaulyje. Šiame vaizdo įraše Ruslanas Trakšelis, ypač tyliai veikiančio glotnučių plaktuvo „Millo“ sumanytojas, ragina jaunuosius verslininkus nebijoti įgyvendinti savo idėjų ir pasakoja, kaip jis ruošėsi vienos populiariausių sutelktinio finansavimo platformų „Kickstarter“ kampanijai, kuri jam padėjo surinkti reikiamą pinigų sumą originalaus plaktuvo gamybai ir pasiruošti jo pardavimams.
  • Kiek laiko trunka pasiruošimas „Kicktarter“ kampanijai?
  • Kodėl reikia ruoštis pradedant įgyvendinti savo idėją?
  • Kokie esminiai pasiruošimo etapai?
  • Kodėl jaunas amžius – geriausias laikas pradėti verslą?

Kaip pasiruošti prieš pradedant įgyvendinti savo idėją „Kickstarter“ platformoje?

Bendrai pasiruošimo etapas trunka plius minus nuo trijų iki šešių mėnesių. Per tą laikotarpį pagrindinis tikslas yra susikurti auditoriją, kuri ateis į „Kickstarter‘į“. Tai reiškia, kad kai „Kickstarter“ startuoja, jau yra žmonės, kurie iš karto, tą pačią sekundę, kai sužino, kad projektas paleistas, įsigis produktą. Tas laikas ir yra skiriamas tam, kad susikurti tą auditoriją. Auditoriją galima kurtis tiesiog turint savo feisbuko puslapį, rodant kažkokią įdomią medžiagą ir pakankamai lėtai tas vadinamas organinis auditorijos augimas gali būti auginamas. Yra kitas būdas, kai pasinaudojama reklamos pagalba. Yra daugiau reklamuojama, didesnei auditorijai ir atitinkamai iš to didesnio skaičiaus atsirenka žmonės, kuriems tas produktas yra aktualus.

Pasiruošimo etapas

1. Istorija

Manau, galima būtų tą pusės metų laiką skirti į tris etapus. Pirmasis iš jų būtų istorijos sukūrimo. Istorija, kuri papasakoja, kodėl kažkam kilo idėja sukurti kažkokį produktą. Ta istorija iš tikrųjų yra aplink žmogų / personažą, kuris irgi yra kuriamas. Ne tai, kad kuriamas, bet reikia tiesiog atskleisti, vėlgi istorijos pagalba, papasakoti, kokia yra žmogaus istorija, ir kodėl tai privedė prie to, kad jis sugalvojo sukurti tokį produktą.

2. Potencialių klientų pritraukimas

Antroji dalis yra auditorijos kūrimas. Patogiausias įrankis yra feisbukas. Per trumpiausią laiką tu gali maksimaliai didžiausią auditoriją pasiekti. Tu jau tą sukurtą istoriją testuojiesi pačiame feisbuke. Tai yra sukuri reklamas, sukuri savo vadinamąjį „squeeze page“ – tai tiesiog trumpas puslapis internete apie save, kur kvieti įvesti ir palikti savo elektroninį paštą. Vienas iš antro etapo galutinių taškų yra pabandyti patikrinti, ar žmonės norėtų pirkti tą gaminį. Tai vėlgi yra pakuriamas atskiras puslapis ir žmonės, kurie parodė susidomėjimą produktu, yra kviečiami į tą puslapį, kažkokia dalis iš jų visų, ir prašoma pirkti. Jeigu tu matai, kad už tam tikrą pinigų sumą tam tikrą produktą žmogus pasiruošęs pirkti, tai yra suveda savo kortelę, reiškia, tikėtina, kad paleidus kampaniją per „Kickstarter“, vėlgi bus galima tikėtis tų pardavimų.

3. Interneto svetainės sukūrimas ir ryšiai su žiniasklaida

Jau dabar mes tiktai kuriame „Kickstarter“ puslapį, kai mes jau patikrinom, sukūrėm istoriją, padirbėjom su auditorija, jau jaučiam, kaip reikėtų tą puslapį kurti. Kuriamas visas puslapis. Kuriamas video. Ir reikia pradėti tuo metu užmegzti kontaktą su pasauline medija. Geriausias būdas užmegzti kontaktą – tai vėlgi pasidalinti tuo sukurtu „Kickstarter“ puslapiu, nes visiems smalsu, o kas naujo. Tada, kai jau kampanija paleista, jau ne taip įdomu. Bet jeigu tu duodi unikalią prieigą žurnalistams pasižiūrėti, kad kažkas bus paleista, tas jiems yra žymiai įdomiau. Tai būtent tas trečiasis etapas, kai yra sukuriamas pats „Kickstarter“ ir yra supažindinama pasaulinė medija.

Palinkėjimas kuriantiems verslą

Jaunam verslui palinkėčiau, visų pirma, kuo greičiau pradėti. Nebijoti, kad kažkas nesigaus, kažkas kažkur nebus taip, kaip tikėtasi, nes taip ir bus. Nesigaus pirmas, antras, trečias, penktas projektas, bet kiekvieną kartą didėja tavo „network‘as“, didėja patirtis. Vėlgi, ieškant tos tikrosios idėjos, ji neateina pirma. Ji būna kažkur procese. Tai reikia tą procesą užkurti ir būti jame. To ir labai norėčiau palinkėti kiekvienam žmogui, kuris galvoja apie savo projekto, idėjos vystymą, tiesiog imt ir daryt. Pradėt, daryt ir kuo jaunesnis esi, tuo daugiau galimybių tu iš tikrųjų turi, nes greičiausiai dar gyveni su tėvais, nereikia taip galvoti apie pajamas nuolatines, turi daugiau laiko. Į jaunesnį žmogų Lietuvoje verslininkai labai palankiai žiūri, nori padėti. Atsiranda kultūra padėti. Ne investuoti, bet iš tikrųjų padėti. Tad kuo jaunesnis, tuo geriau. Ir dar jeigu tas jaunas žmogus tiesiog dega, spindi savo projektu, savo idėja, tuomet, manau, visi keliai yra atviri. Reikia nebijoti imt ir daryt.

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta SEB kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.