Switch to mobile version. Į viršų

Kaip patobulinti klientų patirtį elektroninėje parduotuvėje?

Šiais laikais apsipirkti internetu nestinga nei vietų, nei būdų, tačiau padidėjusi pasiūla užkėlė vartotojų lūkesčių kartelę ir išlaikyti jų dėmesį darosi vis sunkiau.

Norint auginti savo elektroninį verslą, reikia greitai prisitaikyti prie kintančių pirkėjų poreikių, patraukti jų dėmesį ir užtikrinti, kad klientų patirtis jūsų elektroninėje parduotuvėje būtų nepriekaištinga. Kaip tai padaryti?

Savo srities ekspertai vebinaro metu dalinsis patirtimi ir praktiniais patarimais, kaip pagerinti vartotojų patirtį e. parduotuvėje:

  • Radvilas Šeputis, „Evolvery“ skaitmeninės rinkodaros strategas
  • Dovilė Bansevičienė, SEB Lėšų valdymo skyriaus vadovė
  • Moderatorius Audrius Rutkauskas, SEB inovacijų centro vadovas

Daugiau informacijos apie elektroninės prekybos įmokų surinkimo paslaugą.

Užsisakykite naujienlaiškį ir gaukite kvietimus į E. akademijos renginius.
S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta SEB kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.