Switch to mobile version. Į viršų

Kaip pranokti konkurentus ir padaryti savo produktą matomu „Kickstarter“ platformoje?

Kaip yra konkuruojama su kitais produktais apsprendžia „Kickstarter“ algoritmas. Duosiu paprastą pavyzdį. Tarkim, yra produktas A ir produktas B. Produktas A per vieną dieną surinko vieną rėmėją ir gavo tūkstančio eurų finansavimą. Produktas B per vieną dieną surinko dešimt rėmėjų ir gavo tą patį tūkstantį eurų finansavimą. Produktas B bus aukščiau už produktą A, todėl, kad jis per tą patį laiką surinko daugiau rėmėjų.

Būtent dėl to prieš tai tiek daug kalbėjau apie svarbą surinkti potencialius klientus dar prieš startuojant kampanijai tam, kad tie klientai pačią pirmąją dieną pradėtų remti jūsų projektą. Tas išjudintų „Kickstarter“ algoritmą ir jūs automatiškai atsidurtumėte aukščiau, taip padidindami tikimybę, kad gausite dar papildomo srauto iš pačio „Kickstarter“.

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta SEB kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.