Switch to mobile version. Į viršų

Kaip sukurti produktą, kurio norėtų visi?

Kas yra vertės pasiūlymas? Kodėl svarbu žinoti ne tik savo tikslinę auditoriją, bet ir jos problemas? Įmonių konsultantas inovacijų klausimais Matthew Wallace Green pasakoja, kodėl svarbu sukurti patrauklų pasiūlymą ir kaip jį pateikti, kad jis taptų išskirtiniu tarp panašių produktų ar paslaugų.

Tiesa ta, kad beveik viskas, kas yra rinkoje, yra vertės pasiūlymas. Tai yra vertė kažkam, kas yra pasirengęs už tai mokėti, nes nauda viršija išlaidas. Šiek tiek teorijos – kas yra vertės pasiūlymas? Tai yra konkretus produktas ar paslauga, kuri klientui siūlo tam tikrą problemos sprendimo būdą. Nesvarbu – didelės ar mažos.  Taip pagerinama klientų padėtis, palengvinami jų gyvenimai, padedama jiems sutaupyti ir suteikiama tam tikra kiekybiškai įvertinama vertė.

Tam tikru atžvilgiu toks pasiūlymas skiriasi nuo viso kito, kas yra rinkoje. Tai nereiškia, kad nebėra vietos kitai gėlių parduotuvei pagrindinėje gatvėje. Konkurencijai rinkoje vietos visuomet yra. Bet rinkodara – tai viskas apie produktą, kainą, vietą, reklamą. Apie tai, kaip jums sekasi patraukti savo auditorijos dėmesį. Bet vertės pasiūlymas yra tai, ką jūs pristatote, kad suteiktumėte vertę savo vartotojui.

O kas yra pozicionavimo teiginys? Pozicionavimo teiginys yra tik vienu lygiu aukščiau, tai yra jūsų trumpas, individualus pristatymas. Kuris jums padeda suformuluoti savo vertės pasiūlymą. Ar jis būtų klientui, ar investuotojui, ar partneriui, ar darbuotojui, kurį samdote. Jis paaiškina jūsų vertės pasiūlymą keliais labai paprastais terminais.

Taip atidžiai žvelgti į pozicionavimo teiginį gali atrodyti pedantiška. Bet štai kodėl tai taip svarbu. Jeigu jūs ryžtatės rizikuoti ir ketinate palikti savo kasdienį darbą, kad pradėtumėte savo verslą, norite suteikti sau didžiausią galimybę nesusimauti per anksti. Nes tikrovė tokia – devynios iš dešimties startuolių idėjos žlugs. Daugiau galimybių išgyventi turėsite, jeigu žinosite, kam tiksliai yra skirtas jūsų vertės pasiūlymas, jeigu intuityviai suprasite, jų problemą. Dar geriau, kai jūs iš tikrųjų patys jausite tą problemą ir galėsite empatiškai identifikuotis su savo tiksline auditorija.

Jūs sukūrėte sprendimą, kuris unikaliai ar kūrybiškai sprendžia problemą, ir pristatote jį kitaip nei visi kiti rinkoje. Žinoma, turite jį pateikti unikaliai ir kitaip, kad žmonės juo patikėtų. Pozicionavimo teiginys yra pradinė stadija, kurią pereina įmonė. Tai suteikia jiems aiškumo apie tai, į ką jie taiko, problemą, su kuria jie susiduria, ir ką jie pristato.

Kaip žinoti, kada jis veikia? Kai jūsų tikslinis klientas mato jį rinkoje. Pamenate maisto prekių parduotuvės lentynas? Tai, kai pamatęs tą vieną produktą, jūsų tikslinis vartotojas sako: „Laukiau šio sprendimo“.

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta SEB kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.