Switch to mobile version. Į viršų

Ko šiandien iš jūsų tikisi būsimieji klientai?

Kada verta naudoti vertės pasiūlymą? Kodėl norint sukurti sėkmingą verslą būtina kruopščiai atlikti namų darbus? Įmonių konsultantas inovacijų klausimais Matthew Wallace Green šiame vaizdo įraše aiškina, ko reikia, kad įmonė būtų išgirsta ir pamatyta perpildytoje rinkoje, o jos siūlomas produktas ar paslauga sulauktų tikslinės auditorijos pripažinimo.

Pradžia nėra lengva. Yra milijonas priežasčių, kodėl neturėtumėte pradėti verslo. Bet nėra priežasties, dėl kurios neturėtumėte svajoti dabar ir svajoti iki begalybės. Ir jeigu svajosite drąsiai, atlikite namų darbus. Įvaldykite pozicionavimo teiginį. Apie kiekvieną produktą, kurį matote rinkoje, galvokite kaip apie vertės pasiūlymą, kuris yra demografiškai nukreiptas į vieną vartotojų grupę, kuris sprendžia labai aiškią ir realią problemą, kuris skiriasi nuo kitų produktų, kuriuos galima rasti rinkoje.

Taigi, mes jį naudojome tam, kad mestume iššūkį steigėjo verslo supratimui. Jūs jį taip pat galite naudoti savo egzistuojančiame versle, kad galėtumėte geriau suprasti, ką darote. Tai pirmas žingsnis identifikuojant kitą augimo galimybę. Naudokite jį, kad sukurtumėte daugiau šios galimybės prielaidų.

Prielaidos yra pavojingos. Žinote frazę: „Manyti – tai apsikvailinti pačiam ir apkvailinti kitą“. 

Dar viena diskusija startuolių pasaulyje – apie kritines prielaidas versle ir jūsų pozicionavimo trūkumus.

Taigi, mes tai darome, kad patikrintume ir išmėgintumėme savo biozę, kad galėtume priimti duomenimis paremtus sprendimus. Galų gale, kalbame apie intuiciją, apie laiką.

Kada turėčiau imtis veiksmų? Vis dėlto turėsite pristatyti tai savo draugams, savo antrai pusei: „Mieloji, noriu mesti savo darbą“. „Ir daryti ką?“. Ir per trisdešimt sekundžių jūs pristatote savo idėją. Savo pozicionavimo teiginį. Ir jūs įtikinate jį ar ją, kad tai labai gera galimybė. Jūs ją įvertinote, ištyrėte. Kad rinkoje nėra nieko panašaus, kad tai tuščia „baltoji dėmė“, o jūs esate subūrę komandą, kuri idėją gali paversti tikrove. Taigi, turėsite tai naudoti užtikrintai – kalbėdami su savo antrąja puse, draugais, šeima, kvailiais. Savo angelais.

Atsakykite man, kuo užsiima jūsų įmonė? Galvokite apie savo idealų pozicionavimo teiginį. Turite pristatyti ir kartoti jį, kol jis tampa vandeniui nepralaidus, tvirtas kaip uola ir neperšaunamas. Ir jis jums suteikia pasitikėjimo, kad esate pasiruošę kitam drąsiam žingsniui pirmyn.

Ir tai yra viskas, ką turiu jums – vienas šablonas. Tikiuosi, kad po mano kalbos jausite užsidegimą ir tikėjimą. Nes viskas yra įmanoma.

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta SEB kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.