Switch to mobile version. Į viršų

Kokius mokamus būdus rinktis siekiant pritraukti pirkėjus „Kickstarter“ platformoje?

Pakalbėjom apie nemokamus būdus, dabar galima pakalbėti apie mokamus. Prieš sakydamas norėčiau pabrėžti, kad pagrindinis skirtumas yra ne tik piniguose. Rinkdamiesi nemokamus būdus jūs investuojate daugiau savo laiko, visas tas procesas trunka ilgiau ir ne visi tiesiog turi laiko. Kartais paprasčiau yra sumokėti ir per gana trumpą terminą jūs galite pasiekti labai didelę auditoriją.

Apie mokamus būdus aš norėčiau tiesiog pakalbėti daugiausia apie reklamą. Tai daugiausiai, kas naudoja, kas eina į „Kickstarterį“, daugiausiai žmonių naudoja „Facebook“ reklamą, nes tai yra didelis labai socialinis tinklas ir jame labai lengva atrinkti savo auditoriją pagal kažkokius pomėgius.

Tarkim, lietuviški projektai yra jau netgi du, kurie kuria laikrodžius. Reklama galėtų atrodyti taip –„Facebook“ išsirenkame auditoriją, kuriai patinka „Kickstarter“ ir kuriai patinka laikrodžiai. Tai auditorijai yra rodoma reklama ir jums bus nesunku apskaičiuoti, kiek kainuoja gauti vieną kontaktą.

Tarkim, jeigu vieną kontaktą kainuoja gauti penkiasdešimt centų, tai jūs surinkę šimtą kontaktų, išleidžiate penkiasdešimt eurų. Reikia žinoti dar ir jūsų produkto kainą, ir produkto savikainą. Jeigu laikrodis kainuoja šimtas eurų, jo savikaina yra penkiasdešimt eurų, jūsų pelno marža nuo vieno laikrodžio yra penkiasdešimt eurų.

Tada kitas dalykas, ką jums reikia turėti omeny, yra reklamos konversija. Tai yra tokia nerašyta taisyklė, kad yra pakankamai realu, kad iš jūsų reklamos būdu surinktų potencialių klientų, du procentai taps jūsų rėmėjais. Tai yra iš potencialaus kliento į klientą.

Čia yra realistinis scenarijus, gali būti ir pesimistinis, ir optimistinis. Tai pesimistinis, tarkim, kad vienas procentas taps. Optimistinis, kad trys procentai.

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta SEB kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.