Kuo „Kickstarter“ platforma naudinga pradedantiesiems verslininkams?
Dauguma pradedančiųjų verslininkų dar nelabai žino, ar jų idėją, jų produktą pirks kažkas ar nepirks. Tai pirmas dalykas, kuo tai yra naudinga pradedantiesiems, kad jūs galite patikrinti savo idėjos paklausą. Pamatyti, ar žmonės už tai linkę mokėti pinigus, ar ne. Jeigu linkę, ar susirenka jų kritinė masė. Tokiu būdu jūs galite gauti pirmuosius klientus. Tai jau antrasis privalumas.
Skirtingai nuo tų klientų, kurie perka per elektronines ir fizines parduotuves, „Kickstarter‘io“ rėmėjai yra šiek tiek kitokie, nes jie kantresni ir ateina į „Kickstarter“ ne vien todėl, kad jie pirktų kažkokį produktą, bet ir todėl, kad prisidėtų prie to kūrėjo idėjos ir paremtų jį. Kuo tai kūrėjui gerai? Tuo, kad tie rėmėjai gali laukti pusmetį ar metus, kol tas produktas bus pristatytas.
Trečias dalykas – jūs galėsite įeiti į tarptautinę rinką, nes pats „Kickstarter‘is“ yra tarptautinė platforma, vienijanti vartotojus iš viso pasaulio, ir per vieną tašką jūs galite gauti klientų iš viso pasaulio šalių.
Ketvirtas dalykas – jeigu jūsų projektas iš tikrųjų yra unikalus, jūs galite gauti viešumo. Tas viešumas ilgalaikėje perspektyvoje gali atsipirkti daug labiau negu tuo trumpuoju momentu surinkta suma.
Paskutinis dalykas, kas man atrodo itin svarbus jaunam verslui, – galimybė mokytis ir klysti. Jūs išmoksite, kaip pristatyti savo produktą, kaip išryškinti jo vertę ir konkurencinius pranašumus, kaip susirasti klientų, kaip su jais bendrauti, kaip valdyti tiekimo grandinę ir visus kitus verslo procesus.