Switch to mobile version. Į viršų

Pagrindiniai darbai, be kurių neįmanoma e. verslo plėtra užsienyje

Įvairių tyrimų duomenimis, Lietuvoje tik 30 proc. gyventojų apsiperka internetu. Augančiam e. verslui šalies rinka – per menkas kąsnis, todėl išeitis jiems – plėtra į užsienio rinkas. Vis dėlto kaip perkelti e. pardavimus?

Kitų valstybių siūlomos galimybės, tendencijos, teisiniai ir mokesčių niuansai aptarti konferencijoje „Business Drive: e. verslo plėtra užsienyje“, kur patirtimi ir patarimais dalijosi verslininkai ir specialistai.

Verslą būtina pritaikyti

Grožio prekių parduotuvės „Harmony Life“ įkūrėjas ir vadovas Tomas Kapočius veiklos pradžioje išbandė dešimtį verslų, kol atrado dabartinę sėkmingą nišą. Tik tada, kai vietos rinka pasirodė per maža, nusprendė plėstis į užsienį – pirmiausia persikėlė į Švedijos rinką, o dabar e. prekyba užsiima 19 šalių.

„Pamatėme, kad mūsų kosmetiką perka įvairaus amžiaus, rasių, tautybių žmonės. Tai rodo, kad žmonių pagrindiniai poreikiai visose šalyse yra vienodi. Todėl manau, kad verslo, kurio niša paklausi savo šalyje, idėja veiks ir kitur“, – pasakojo pranešėjas.

E. verslui, norinčiam sėkmingai užkariauti užsienio rinkas, T. Kapočius patarė...

Skaitykite toliau Infobanke

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta SEB kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.