Switch to mobile version. Į viršų

Sėkmę atnešančią idėją verslui galima pasitikrinti ir „Google“

Sėkmingos verslo idėjos gali gimti visai netikėtai iš gyvenimo patirties, tačiau kartais nauja veikla gali užgimti ir sekant vartotojų elgesį bei tendencijas internete. Jaunasis verslininkas Benediktas Gylys tiki, kad tokiose paieškos sistemose, kaip „Google“, galima rasti tai, ko iš tiesų reikia vartotojams.
  • Idėjos bevertės, įgyvendinimas – viskas
  • Patikrinti idėją Internete
  • Pirmenybė santykiui su klientu

Žiūrėti vaizdo įrašą

SEB Inovacijų centre apie tai, kaip atrasti ir patikrinti verslo idėją, pasakojęs B. Gylys pirmiausiai pataria susitaikyti su mintimi, kad ne kiekvienas pradėtas verslas baigsis sėkme. Pats vaikinas porą metų nesėkmingai ieškojo ir investavo į skirtingas veiklas, kurios jam atnešdavo nusivylimą. Vis dėlto B. Gyliui vieną dieną pavyko atrasti sėkmingo verslo gyslą: vos 22 metų vyras pradėjo investuoti į maisto papildus.

„Verslas retai kada gimsta kažkam sugalvojus genialią idėją. Tikiu Silicio slėnio išmintimi, kuri sako, kad idėjos yra bevertės, o įgyvendinimas yra viskas. Jei nori kurti verslą, tačiau nežinai kokį, rekomenduoju pirmiausia užsirašyti tokį tikslą, pavyzdžiui, „2019 m. gruodžio 31 d. turiu sugalvojęs pelningą verslo idėją“, ir tuomet nerti į interneto forumų ir protingų tinklalapių platybes. Galiausiai reikia savęs paklausti – ką žinau aš, ko nežino beveik niekas kitas, arba už ką man žmonės galėtų mokėti pinigus su šypsena“, – sako B. Gylys.

Dalydamasis savo sėkminga patirtimi versle jaunuolis paminėjo, kad vos užgimus naujai idėjai jis darbą pradeda paieškos sistemoje „Google“ rinkdamas informaciją ir analizuodamas surinktus duomenis. Atkreipdamas dėmesį į tai, kiek žmonių ieško paieškos sistemoje jo sugalvotos naujos prekės ar paslaugos, jis pasitikrina, kiek žmones domintų jo naujai pradedamas verslas.

Antra, B. Gylys prisipažino nuolat sekantis geriausiai parduodamų prekių sąrašus el. prekybos platformoje „Amazon“. Kadangi jaunasis verslininkas jau turi nemažą klientų ratą, apie naujo produkto ar paslaugos poreikį jis pasiklausia ir jau turimų pirkėjų.

B. Gylys įsitikinęs, kad ir kokia būtų gera verslo idėja, visgi pagrindinis verslo pamatas turėtų būti pelnas.

„Jei pelno gavimo mechanizmas nėra apgalvotas, nebus ir verslo“, – tvirtina jaunasis verslininkas.

Iš savo turimos patirties B. Gylys daro išvadą, kad pradėjus verslą itin svarbu užmegzti ryšį su klientu. Jis siūlo santykį su klientu laikyti prioritetu.

„Dėl nuolat augančio reklamos kiekio vartotojus darosi vis sunkiau ir vis brangiau sudominti naujais produktais. Vartotojai tampa daug labiau išlepę dėl kokybės bei aptarnavimo. Todėl geri, ilgalaikiai santykiai tampa ypač svarbūs. Norintiems sėkmingai plėsti verslą taip pat rekomenduoju ieškoti galimybių naudoti prenumeratos apmokėjimus ir drąsiai dalinti potencialiems klientams vertingą informaciją ar produkcijos pavyzdžius nemokamai“, – patarė B. Gylys.

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta SEB kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.