Switch to mobile version. Į viršų

Sėkmingo verslo augimo variklis – pirkėjai, kurie myli tavo produktą

Viena esminių sėkmingo verslo taisyklių – pažinti savo klientus ir reaguoti į jų poreikius. Bet kaip priversti klientus pamilti tavo produktą? Šiame vaizdo įraše rinkodaros guru Björn Ühss dalijasi įžvalgomis ir patarimais, kurie jums padės pritraukti klientus ir juos išlaikyti.

Taip pat B. Ühss paaiškina, kodėl kiekviena įmonė turėtų naudotis vadinamuoju rinkodaros ir pardavimų „piltuvėlio“ principu.

  • Kaip priversti klientus sugrįžti ir kaip pasiekti, kad jie grįžtų dažniau?
  • Kada praverčia „Lean“ metodika?
  • Kada tinkamiausias metas galvoti apie naujovių diegimą verslo modelyje?

Egzistuoja skirtingi rinkodaros principai. Vienas jų „piltuvėlio principas“. Man patinka šis. Ir ne tik todėl, kad skamba kaip žodis „piratas“. Šis piltuvėlis labai glaustas, todėl ir noriu jį naudoti šiandien. Iš esmės kiekvienas verslas kelia klausimus į turimus atsakymus.

Kaip galime patraukti naujus klientus?

Kaip pasiekti, kad klientai žinotų apie mus?

Kaip juos supažindinti su tuo, ką darome, kad galėtume pradėti taikyti „piltuvėlio“ principą?

Kaip galime konvertuoti žmonių srautą į klientus po to, kai jie apsilanko mūsų svetainėje ar parduotuvėje?

Kaip galime pagerinti jų pirmąją patirtį, kad ji būtų nuostabi?

Gal galite prisiminti atvejį, kuomet jums patiko įmonė nuo pat pirmos akimirkos?

Kai iš karto pagalvojote, kad nuo šiol naudositės tik jos paslaugomis ar pirksite jos produktus? Man taip buvo su „Uberiu“. Prieš keletą metų maniau, kad niekada nesinaudosiu „Uberiu“. Bet dabar viskas kitaip. Net kai priešais save matau stovintį taksi automobilį, naudojuosi „Uberiu“.

Ar galime priversti klientus sugrįžti ir kaip pasiekti, kad jie grįžtų dažniau? Ar mūsų paslauga, produktas, pasiūlymas yra pakankamai geri, kad išlaikytume klientus? O tuomet, kaip dar galėtume uždirbti ne tik optimizuodami šį „piltuvėlio“ etapą, bet optimizuodami visą verslo modelį?

Galiausiai, labai svarbus šis klausimas, nors dauguma žmonių į jį nekreipia dėmesio, nes jis paskutinis. Tačiau atsakymas į tai gali tapti viso ko augimo varikliu – kaip surasti tuos klientus, kurie tave iš tikrųjų mylėtų tavo produktą? Kaip juos paversti savo produkto ambasadoriaus, kurie patys dalintųsi žinia apie jūsų paslaugas.

Jeigu vadovaujate plieno įmonei, tai padaryti sunkiau nei vadovaujant B2C įmonei. Be jokios abejonės. Bet netgi jeigu jūsų įmonė parduoda plieną, yra žmonių, kurie jus vertina labiau nei kitas įmones. Ir jeigu norite, kad šie žmonės ir toliau pirktų produktą, turite sukurti strategiją, kuri padėtų jums pasiekti, kad šie žmonės žinia apie jus.

Paskutinis aktualus klausimas – kaip galime sužinoti kuo daugiau per kuo trumpesnį laiką? Aš nenoriu akcentuoti laipsniško pokyčio. Nenoriu pagerinti konversijų rodiklio nuo 1 iki 2 proc. Noriu naudoti šią metodologiją, kad galėtume daryti tai, ko niekada nesame darę. Tai rizikinga. Štai tuomet ir praverčia „Lean“ metodika. Viską reikia testuoti, nes jūs nežinote ar tai pasiteisins, nes niekada nesate to darę. Taigi, pradėkite nuo peržiūrėjimo, kaip sekasi pritraukti klientus ir juos išlaikyti. Jeigu kažką užsirašėte, turėtumėte jausti kur galėtumėte būti dar geresni, kur galėtumėte patobulėti, kur jums reikia pagalbos. Tik tuomet, kai visa tai optimizuosite, kai žinosite, kaip veikia šis „piltuvėlio“ metodas, galite galvoti apie naujovių diegimą verslo modelyje.

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta SEB kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.